Champs, sunduğu esnek çalışma koşulları ile çağrı merkezlerinin tercihi oluyor

03.06.2024 - Pazartesi 17:23

Müşteri tecrübesini en üst düzeye çıkarmak isteyen davet merkezleri tarafından tercih edildiklerini söyleyen Champs CMO’su Göktuğ Okan Oğuz, “Çağrı merkezleri bilhassa sezonsal iş yoğunluğu ya da düşüşlerinde işe alım, işten çıkarım üzere maliyetli işleri kendi içlerinde çözmek yerine, Champs’le birlikte çalışmayı tercih ediyorlar” dedi.

GIG iktisadı (esnek ekonomi) modeliyle hem çalışanların hem de firmaların kazandığı bir çalışma ortamı sunan Champs, her iki tarafın da yarar sağladığı ve keyifli olduğu bir sistem ortaya koyuyor. Çalışanlarla firmalar ortasında patron ve emekçi bağının dışında hizmet alan ve hizmet veren bağlantısının kurulduğu bu yeni sistemde, maaşlı çalışanlardan çok bu mevzuda eğitimli ve tecrübeli çalışanların maharetlerinden yararlanılan bir alan yaratılıyor. 

Yetenekli profesyonellerin istediği vakit istediği yerden, istediği kaynakla çalışabileceği bir ortam sunan Champs, sunduğu bu iş modeli ile şirketlere müşteri hizmetleri maliyetlerinde yüzde 30’a yakın tasarruf fırsatı sunuyor. Ulaşım maliyetlerinin yanı sıra işe alım, eğitim ve idare maliyetleri açısından da önemli tasarruf imkanları yaratan bu model, daha az maliyetle verimliliği yüksek, kaliteli ve süratli hizmet alınabilmesine imkan tanıyor. Davet merkezleri ise Champs’in azamî yarar sağladığı iş kollarının başında geliyor. 

Bağımsız yetenekler, çalışma saat ve şartlarını kendileri belirleyebiliyor

Champs’in bağımsız yeteneklere ve firmalara sağladığı yararlardan bahsederek kelamlarına başlayan Champs CMO’su Göktuğ Okan Oğuz, “Champs’te tüm çalışanlar kendi yetkinliklerine ve tercihlerine nazaran projelerde vazife alabiliyor, çalışma saatlerini ve şartlarını özgürce belirleyebiliyor. En kıymetlisi de ürettiklerinin tam karşılığını alabiliyorlar. Bizim bu noktadaki en değerli hedefimiz; bağımsız yetenekler aracılığıyla fizikî yerin sonlarına ve katı mesai saatlerine bağlı kalmadan iş süreçlerini dijital kanallar aracılığıyla yürütmek. Markalar için bizi ayrıştıran en kıymetli şey ise sunduğumuz esneklik. Kendileri için çalışan yeteneklerin sayısını dilediği vakit arttırıp, dilediği vakit azaltabilir. Üstelik işe alım, çıkarım maliyetleri yok ve ayrıyeten yol, yemek üzere maliyetleri de üstlenmiyorlar” dedi. 

Çağrı merkezleri, Champs ile müşteri tecrübesini en üst düzeye taşıyor

Champs’in azamî yarar sağladığı iş kollarından birinin de davet merkezleri olduğunu söz eden Göktuğ Okan Oğuz, son olarak şu bilgilendirmelerde bulundu: “Müşteri tecrübesini en üst düzeye çıkarmak isteyen klasik davet merkezleri bilhassa sezonsal iş yoğunluğu ya da düşüşlerinde işe alım, işten çıkarım üzere maliyetli işleri gerçekleştiremiyorlar. Bu durumda bu işleri kendi içinde çözmek yerine Champs’le birlikte çalışmayı tercih ediyorlar. Zira Champs, firmalar için olduğu üzere davet merkezleri için de son derece esnek çalışma şartları sunabiliyor. Yetenek bulma ve kıymetlendirme altyapımız ile uzaktan tahsil sistemimiz olan Champs Akademi, daima gelişimi binlerce bağımsız çalışana fırsat olarak sunuyor. Ayrıyeten microsot azure altyapısı ile inançlı bir çalışma ortamı sağlayarak, meskenden çalışan davet merkezlerinin tercih sebep oluyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı