Procat çevre dostu iş modeli ile sektöre yüksek katma değer sunuyor

12.08.2024 - Pazartesi 11:48

Türkiye'nin önder irtibat (çağrı) merkezi tahlilleri sağlayıcılarından biri olan Procat,  sürdürülebilirlik konusundaki yenilikçi yaklaşımlarıyla bölümde öncü bir rol üstleniyor. Procat, sürdürülebilirliği temel alarak müşteri hizmetlerinde harikalık sağlamayı amaçlarken çevresel ayak izini minimuma indirmeyi hedefliyor. Bilhassa yeni jenerasyon teknolojilere yaptıkları yatırımlarla, ekolojik ve ekonomik sürdürülebilirlik standartlarını daha da yükseltmeyi planladıklarını belirten Procat CEO’su Eniz Akdağ, bu stratejilerinin hem çevreyi müdafaa hem de bölümdeki önder pozisyonlarını güçlendirme maksatlarını muvaffakiyetle birleştirdiğini söz etti.

 

Sürdürülebilir yaklaşımlarıyla yalnızca bugünü değil, geleceği de düşünerek hareket eden davet merkezi dalının öncü şirketlerinden Procat, yapay zekâ takviyeli ekolojik tahlillerden verimliliği merkeze alan hizmet anlayışına kadar her alanda fark yaratmayı başarıyor. Bu başarıyı ileriye taşımak ismine irtibat merkezi bölümünde sürdürülebilirlik konusunda öncü adımlar attıklarını söyleyen Procat CEO’su Eniz Akdağ; “Sürdürülebilirliği her şeyin üstünde tutuyor, verdiğimiz her hizmette bu yaklaşımı vazgeçilmez bir prensip olarak belirliyoruz.  Müşteri tecrübesi odaklı sürdürülebilir hizmet anlayışımız ile çok sayıda yerli ve küresel markanın irtibat merkezlerini yönetiyor; havacılıktan finansa, otomotiv dalından e-ticaret ve telekom bölümüne kadar birçok farklı alandan markaya bağlantı merkezi hizmeti veriyoruz. Hizmet sağlayıcısı olarak faaliyetlerimizin etrafa olan tesirini en aza indirecek yaklaşımlar benimsiyor, etraf dostu teknolojilere yatırım yaparak güç tüketimini azaltmayı ve karbon salınımını düşürmeyi amaçlıyoruz. İrtibat merkezlerinde güç verimliliği yüksek sistemler kullanarak iş süreçlerimizde gereksiz güç tüketimini önlüyoruz” dedi. 

 

Sürdürülebilir iş modelleri ile hem kesime hem de etrafa katkı sağlıyor

Şirket olarak önceliklerinin verimliliği artıran ve maliyetleri düşüren yenilikçi tahliller sunmak olduğunu vurgulayan Eniz Akdağ; “Bunun için bulut tabanlı irtibat sistemleri ve yapay zekâ dayanaklı otomasyon teknolojilerimiz ile müşterilerimize daha süratli ve tesirli hizmet sunuyoruz. Böylelikle hem işletme maliyetlerini düşürüyor hem de müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Elbette gelecek için de savlı amaçlarımız var. Bu noktada sürdürülebilir iş modelleri ile hem kesime hem de etrafa katkı sağlamaya devam edeceğiz. Sürdürülebilirliğin toplumsal boyutunu da ihmal etmiyoruz. En değerli paydaşlarımız olan çalışanlarımızın gelişimine ve refahına büyük ehemmiyet veriyor, çeşitli eğitim programları ve meslek geliştirme fırsatları sunarak yetkinliklerini artırıyor ve iş gücünün sürdürülebilirliğini sağlıyoruz. Motivasyon takımları kurarak şirket içi irtibat kanallarımızla anketler hazırlıyor, kararları daima birlikte alıyoruz. Bu yaklaşımımız sayesinde Great Place to Work Enstitüsü’nün yürüttüğü Türkiye'nin En Güzel Patronları araştırmasında 1000+ çalışan kategorisinde üç kere Türkiye'nin en düzgün patronları ortasına girdik. Tıpkı vakitte topluma katkı sağlayan projelerde faal rol alarak toplumsal sorumluluk şuurunu pekiştiriyoruz. Saygın ve emniyetli sivil toplum kuruluşlarıyla iş birliği yaparak toplum faydasına projeler üretiyor, çalışanlarımızın faal iştirakleri ve dayanakları sayesinde çeşitli projelerde faal rol oynuyoruz. Teknolojiyi herkes için ulaşılabilir kılmak ismine, çocuk ve engelli bireyler başta olmak üzere destekçi kurumlara teknoloji bağışlarında bulunuyoruz. Sürdürülebilirliği geniş bir perspektifte kıymetlendirerek her alanda yatırımlarımıza devam edeceğiz.” halinde konuştu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı